ОЛІМПІАДА З МАТЕМАТИКИ

Рекомендації щодо підготовки учнів

до участі в олімпіаді з математики
Успішність вирішення завдань організації роботи з обдарованими учнями з математики значною мірою залежить від організації навчального процесу. Учитель має використовувати можливість вільно вибирати методичні шляхи й організаційні форми навчання.Перший етап підготовки учнів до участі в олімпіаді з математики (6-7 класи) є певною мірою орієнтовним. На цьому етапі слід допомогти учневі усвідомити ступінь свого інтересу до предмета й оцінити можливості оволодіння ним з тим, щоб після закінчення 7 класу він міг зробити свідомий вибір на користь подальшого поглибленого вивчення математики або вивчення в рамках загальноосвітнього курсу.
                 На етапі підготовки передбачається розширення теоретичного матеріалу та наповнення курсу різноманітними цікавими і складними задачами з достатнім та високим евристичним навантаженням. Для підтримки інтересу до предмета включаються до процесу навчання задачі з розважальними елементами, відомості з історії математики ДЕТАЛЬНІШЕ...

ЛОГІЧНІ ЗАДАЧІ Математичні олімпіади  В. І. Прокопенко,           Ю.В.Прокопенко Випуск 5

                                            

ЗАДАЧІ НА МАКСИМУМ ТА МІНІМУМ Математичні олімпіади  В. І. Прокопенко, Ю.В.Прокопенко Випуск 51

КОНСТРУКЦІЇ ТА ЗВАЖУВАННЯ Математичні олімпіади  В. І. Прокопенко, Ю.В.Прокопенко Випуск 6

ТЕКСТОВІ ЗАДАЧІ   Математичні олімпіади  В. І. Прокопенко, Ю.В.Прокопенко Випуск 18



Немає коментарів:

Дописати коментар