Рекомендації щодо підготовки учнів
до участі в олімпіаді з математики
Успішність вирішення завдань організації роботи з обдарованими учнями з математики значною мірою залежить від організації навчального процесу. Учитель має використовувати можливість вільно вибирати методичні шляхи й організаційні форми навчання.Перший етап підготовки учнів до участі в олімпіаді з математики (6-7 класи) є певною мірою орієнтовним. На цьому етапі слід допомогти учневі усвідомити ступінь свого інтересу до предмета й оцінити можливості оволодіння ним з тим, щоб після закінчення 7 класу він міг зробити свідомий вибір на користь подальшого поглибленого вивчення математики або вивчення в рамках загальноосвітнього курсу.
На етапі підготовки передбачається розширення теоретичного матеріалу та наповнення курсу різноманітними цікавими і складними задачами з достатнім та високим евристичним навантаженням. Для підтримки інтересу до предмета включаються до процесу навчання задачі з розважальними елементами, відомості з історії математики ДЕТАЛЬНІШЕ...
Немає коментарів:
Дописати коментар